Läbimõeldud bränd võimaldab teadlikult kujundada kuidas ettevõtet tajutakse ja kuhu ettevõte pürgib. Pakume lisaks sisukale brändile ja selgele logole ka tööriistad brändi ühtlasena hoidmiseks.
Brändiloomes kasutame imagoloogia koolkonna lähenemist brändi lahti- ja seejärel kokkumõtestamisel. Alustame kauba analüüsist ja lõpetame visuaalse identiteedi ning sõnumistrateegiaga.
Tarbekaup
Lahendab probleemi
Bioloogiliste vajaduste rahuldamine. Reklaamis on rõhk tootel.
Mainekaup
Loob lisaväärtust
Sotsiaalsete vajaduste rahuldamine. Reklaamis on rõhk tarbija elustiilil.
Head brändid, need sünnivad heast koostööst. Oleme uhked valminud brändide üle ja meil on hea meel, et neid saadab ka majanduslik edu.
Pakettide sisse on arvestatud kõige vajalikuga, mida üks korralik bränd vajab.
Tegutsete madala konkurentsiga valdkonnas.
Tujutahvli loomine
Logo disain
Horisontaalne ja vertikaalne logo
Mustvalge logo
Värvide valik
Fontide valik
Brändi elemendid
Logo sotsiaalmeediasse
Kasutusjuhend
Tegutsete tiheda konkurentsiga valdkonnas.
Imagoloogiline positsioneerimine
Ratsionaalne positsioneerimine
Kuvanditestide läbiviimine
Nime ja slogani loomine
Keelekasutuse väljatöötamine
Brändi loo loomine
Olete sisult muutumas.
Brändi visuaalide audit
Lähtekuvandi tuvastamine
Oleme koondanud kokku valiku tehtud brändidest koos projektikirjeldustega. Ammutage inspiratsiooni oma enda tulevase brändi jaoks.
Artur Ehitus on usaldusväärne ehitusettevõte, kelle spetsialistid tagavad kõrge kvaliteedi igas projektis – olgu selleks maja ehitamine, korteri renoveerimine või aiapiirkonna hooldamine. Nende meeskond on alati valmis pakkuma terviklahendusi. Meie ülesandeks oli luua Artur Ehitusele bränd ja veebileht, mis toetavad ettevõtte professionaalset kuvandit ning aitavad luua usaldusväärsust.
Jätka lugemistErkki Johannes Laakso alustas aastal 1922 ukselt uksele postkaartide müümist ja pani sellega alguse ettevõtte sünnile. Esimene pood sai alguse Soomes Hämeenlinnas ja seda saatis edu. Nii saatis edu ka 1991. aastal tütarettevõttena loodud Paletti Eesti – kohvritäis üle mere toodud kaarte osutus koheselt ülimenukaks. 1993. aastal laieneti edasi ka Lätti ja Leetu. Meie ülesanne oli luua brändile uus nimi ja visuaal.
Jätka lugemistScandinor pakub akende ja uste restaureerimist paindliku täisteenusena. Scandinoril on võimekus teha suuri projekte lühikeste tähtaegadega. Meie aitasime sümobili valiku, visuaalide ja brändi keele leidmisega.
Jätka lugemistInsplay on nutikas mänguasjapood, kelle südameasjaks on uue põlvkonna tulevikuoskuste arendamine. Meie aitasime brändiuuendusega.
Jätka lugemistRetro on nostalgiahõnguline kohvik-restoran Kuressaare südames, mida on kolm aastat järjest Eesti TOP söögikohtade hulka valitud. Meie ülesanne oli luua restoranile bränd, mis viib ajast tagasi.
Jätka lugemist