tehtud tööd
Kohvik Retro
Retro on nostalgiahõnguline kohvik-restoran Kuressaare südames, mida on kolm aastat järjest Eesti TOP söögikohtade hulka valitud. Meie ülesanne oli luua restoranile bränd, mis viib ajast tagasi.
Eesmärk
Eesmärk oli luua Kuressaarde eristuv retrohõnguline restoran. Disainifaasis käisime läbi hulga kavandeid, millest jäi sõelale ümmargune triipudega logo.
Logo ja CVI
Töötasime välja stiiliraamatu, millel oli vähe rangeid reegleid. See-eest pakkusime suurt värvivalikut ja inspiratsiooni brändi laialdaseks kasutamiseks. Idee oli luu logo, mida on lihtne kasutada kõikvõimalikel pindadel.
Humalaoks
Retro tõmbenumbrina planeeriti kena õllevalikut. Vihjeks joonistasime logole väikese humalaoksa. Loomulikult ei jätnud Retro kasutamata võimalust luua majaõlu. Selle tarbeks kujundasime ajastutruu õllesildi.
Retro meedias
Kohvik Retro on saanud omajagu meedia tähelepanu. Heidi Vihma Äripäevast ja Köögi Komanda Eesti Päevalehest toovad välja autentset olemet ja omameheleikku teenindust.
Retro maailm
Kohvik Retro bränd on hästi välja kantud ja loob autentse elamuse, mis pakub head eristumist Kuressaare restoranide hulgas.
Positiivselt eristuv
Kohvik Retro bränd on juba valmis, nüüd on aeg sinu brändi loomiseks. Tee esimene samm ja loe, kuidas käib positiivselt eristuvate brändide loomine.