tehtud tööd
Siksak e-pood
Siksak loob kvaliteetsest kangast kauakestvaid tekstiiltooteid. Eriti armastatud on gobeläänkangast valmistatud tooted, mille eripäraks on see, et muster on kangasse kootud, mitte trükitud, mistõttu värvid ei tuhmu isegi pesus. Pool ettevõtte toodangust eksporditakse Skandinaaviasse
Ebamugav e-pood
Eelmise e-poe kujundus oli ajale jalgu jäänud ega pakkunud kaasaegset kasutajamugavust.
Uut moodi standard
E-poodides määratakse tavaliselt tootenimede maksimaalne kuvatav tähemärkide arv, et tagada ühtne ja tasakaalustatud kujundus. Meie otsustasime kasutada Pinteresti stiilis toodete gridi, mis võimaldab kasutada ka väga pikki tootenimesid. See on innovatiivne lahendus, mida me pole varem vähemalt e-poodide kontekstis kohanud.
Iga pilt lõigatakse õigesse mõõtu
Tootepildid lõigatakse ja optimeeritakse automaatselt sobivatesse mõõtmetesse. Poe halduril on vaja pildid vaid üles laadida.
Struktureeritud menüü
Kasutasime rohkelt piktogramme, et tuua tähelepanu tootekategooriatele. Suutsime kogu menüü paigutada nii, et kõik vajalik info oleks kasutaja jaoks olemas, ilma info ülekülluseta.
Suur tootevalik
Kategoorialehel kasutasime ära iga piksli, luues kategooriavaate nii, et ka menüü alla jäävat ala kasutatakse toodete kuvamiseks.
Mugav tooteleht
Tootelehe hoidsime lihtsa ja klassikalisena, suunates oma energia detailide lihvimisse ja info selgesse edastamisse. A/B testid näitavad, et klassikaline tooteleht toob sisse rohkem eurosid kui loominguline või üllatav lahendus.
Ostu vormistamine
Ostu vormistamise etapis kaotab keskmine e-pood viiendiku klientidest. Probleem seisneb selles, et e-poes on ostu vormistamine tarbetult keerukas, kuna e-poe platvormid ei ole arendatud Eesti turu jaoks. Eesti kontekstis pole peaaegu üldse vaja küsida lisainfot, sest kasutame pakiautomaate ja Baltikumile ainulaadseid pangalingi makselahendusi. Oleme ostu vormistamise protsessi viimistlenud ligi 15 aastat ja loonud kasutajasõbraliku lahenduse, kus on eemaldatud kõik üleliigsed väljad ja ka kujunduselemendid, mis võivad kasutaja tähelepanu ostu vormistamiselt eemale juhtida, nagu menüünupud ja otsingufunktsioon.