Ostuotsus sünnib hetkega, aga võib võtta ka aastaid. Pika ostutsükli puhul võimaldab analüütika mõõta inimeste arvu erinevates tsükli astmetes ja seeläbi teadlikult reguleerida turundusse paigutatavat ressurssi.
Kampaanialeht suurendab kampaania efektiivsust läbi külastaja informeerimise ja veenmise. See on peamine koht, kus müük ära tehakse. Kampaanialehe formaat lubab klassikalisest reklaamist põhjalikumat sisu edastamist. Kampaanialeht sobib ka e-mailide kogumiseks ja jälgijate suurendamiseks.
Sihitud sotsiaalmeedia reklaamid sobivad suurepäraselt teadlikkuse tõstmiseks. Kui kliendid on juba probleemist teadlikud ja valivad alternatiivide vahel, on õige aeg kasutada remarketingi võimalusi. Viimane võimaldab reklaamida inimestele, kes on juba meie veebilehte või kampaanialehte külastanud.
Oled kohe Google’i otsingutulemustes esimeste seas. Google Ads aitab leida motiveeritud kliente, keda orgaanilise (tasuta) otsinguga pole võimalik või otstarbekas kätte saada. Oskuslikult kasutades on Google Ads suurimat tulemust andev kanal, kuna aitab leida kliente müügitsükli lõpust.
SEO ehk otsingumootoritele optimeerimine võimaldab jõuda otsingutulemustes headele positsioonidele ilma reklaamiraha maksmata. Tegu on pikaajalise investeeringuga, mis võib pakkuda plahvatuslikku kasvu.
Turunduse automatiseerimise peamine eesmärk on automatiseerida korduvaid ülesandeid, nagu e-kirjade saatmine ja kliendisuhete haldamine. See võimaldab sihtida kliente personaalsemate ja asjakohasemate sõnumitega, pakkudes neile paremat kogemust. Näiteks võime meelde tuletada, et on aeg kohvimasinaga hooldusesse minna või pakkuda soodustust kasutajale, kes on ostu pooleli jätnud. Loe kuidas luua efektiivne automatiseeritud meiliturundus e-poele.
Probleemide tajumine
Informatsiooni otsimine
Alternatiivide vahel valimine
Ostuotsus
Ostujärgne hindamine
Sõnum/Sisu
Probleem / lahendus reklaam
Tasuta näidised või prooviperiood
Seisus kohustab ehk Pygmalioni efekt
Juurdemüük ehk Diderot efekt
Teenuse või toote kirjeldus
Kliendilood
E-raamat
Õpetused
Juhtumi analüüs
Võrdlevad reklaamid
Mainedoonorlus
Sotsiaalne tõestus
Garantii
Autoriteedile tuginemine
Sponsorlus
Kupong
Defitsiidi loomine või ilmajäämise vältimine
Ajasurve loomine / kampaania
Isiklik müük
Hüljatud ostukorvi meeldetuletus
Ostu õigustus
Juurdemüük / ristmüük
Ostujärgne teenindus
Uudiskirja listi / jälgijaks
Probleemide tajumine
Probleem / lahendus reklaam
Tasuta näidised või prooviperiood
Seisus kohustab ehk Pygmalioni efekt
Juurdemüük ehk Diderot efekt
Informatsiooni otsimine
Teenuse või toote kirjeldus
Kliendilood
E-raamat
Õpetused
Juhtumi analüüs
Alternatiivide vahel valimine
Võrdlevad reklaamid
Mainedoonorlus
Sotsiaalne tõestus
Garantii
Autoriteedile tuginemine
Sponsorlus
Ostuotsus
Kupong
Defitsiidi loomine või ilmajäämise vältimine
Ajasurve loomine / kampaania
Isiklik müük
Hüljatud ostukorvi meeldetuletus
Ostujärgne hindamine
Ostu õigustus
Juurdemüük / ristmüük
Ostujärgne teenindus
Uudiskirja listi / jälgijaks
Pakume kampaanialehe tehnilise lahenduse kõrval ka kampaania kontseptsiooni, mida saab kasutada ka teistes kanalites. Kampaanialehe disainis loome head eeldused kampaania eesmärkide täitumiseks ja jälgime nende täitmist läbi õigesti seadistatud Google Analyticsi konto. Tavaliselt testime kampaanialehe toimimist väikese eelkampaaniaga ja kui oleme veendunud sõnumi mõjususes, kordame kampaaniat suuremal skaalal.
Reklaamide tulemuslikkuse mõõtmise võtmeks on veatult seadistatud piksel. Tulemuse saamiseks on aga vajalik õige sisu ja õigesti sihitud reklaamid. Meie pakume terviklahendust sotsiaalmeedias reklaamimiseks.
Reklaamide tulemuslikkuse mõõtmise võtmeks on veatu Google Analytics ja Google Adsi seadistus. Tulemuse saamiseks on aga vajalik õige sisu ja õigesti sihitud reklaamid. Meie pakume terviklahendust Google kanalites reklaamimiseks.
Aitame valida sobivad otsingufraasid, teeme tehnilise töö ja anname näpunäiteid iseseisvaks positsioonide parandamiseks Googles. Igakuise teenuse puhul jälgime ise, et veebilehe igapäevane hügeen oleks tasemel ja soosiks häid positsioone otsingus.
Väljatoodud paketid on hea koht turunduse automatiseerimisega alustamiseks. Lisaks väljatoodud pakettidele oleme võimelised pakkuma ka lahendusi, kus näitame veebilehel ja reklaamides erinevat sisu kasutajatele sõltuvalt nende müügitsükli asukohast. Näiteks suuremate ostude puhul ei tasu hakata kasutajale kohe tooteid peale suruma. Mõistlikum on pakkuda müügitsükli astmele vastavat infot, mis räägib meie kasuks ja aitab sel viisil klienti enda poole meelitada.
Parim kampaanialeht ühe kampaania korraldamiseks.
Kampaanialehe disain
Kampaanialehe arendus
Sisutekstide koostamine (1800 tähemärki)
Kampaania tingimuste tekst
Küpsiste teavitus
Mitmekeelsus
Hinnapäringu vorm
Google Analytics eventide seadistus
Integratsioon Mailchimpiga
Kulude sääst korduvkasutatava kampaanialehe pealt.
Kampaanialehe disain
Kampaanialehe põhja arendus
Sisutekstide koostamine (1800 tähemärki)
Kampaania tingimuste tekst
Küpsiste teavitus
Mitmekeelsus
Hinnapäringu vorm
Google Analytics eventide seadistus
Integratsioon Mailchimpiga
Loome meeldejääva sõnumi koos visuaalidega. Ideaalne lisandus kampaania efektiivsuse tõstmiseks.
Eesmärkide seadmine
Mõõdikute valimine
Sõnumi seadmine
Visuaalide loomine
Meta konto seadistamine Facebookis ja Instagrammis reklaamimiseks ning esimese kampaania korraldamine.
Eesmärkide seadmine
Sihtrühma määratlemine
Reklaamgruppide loomine
Pakkumisstrateegia valimine
Eelarve määramine
Reklaamtekstide kirjutamine
Reklaamide kujundamine
Testimine ja optimeerimine
Tehniline seadistus reklaamide sujuvaks haldamiseks ja tulemuste analüüsimiseks.
Piksli paigaldamine
Eventide seadistamine
Conversions API seadistamine
Testostu tegemine
Testperioodil vigade parandamine
Igakuine Facebooki ja Instagrammi reklaamide haldus.
Andmete analüüs
Reklaamide parendamine
Sihtrühma kohandamine
Tööriistade toimivuse kontroll
Eelarve jälgimine
Aruandlus
Google konto seadistamine Google otsingumootoris ja Display võrgustikus reklaamimiseks.
Eesmärkide seadmine
Sihtrühma määratlemine
Reklaamgruppide loomine
Pakkumisstrateegia valimine
Eelarve määramine
Reklaamtekstide kirjutamine
Testimine ja optimeerimine
Google Analytics eventide seadistus ja Google Adsi paigaldamine veebilehele või e-poodi.
Google Analyticsi konto seadistamine
Google Analyticsi eventide loomine
Google Ads remarketing tagi lisamine
Ecommerce data seadistus
Testostu tegemine
Testperioodil vigade parandamine
Igakuine Google reklaamide haldus.
Andmete analüüs
Reklaamide parendamine
Sihtrühma kohandamine
Tööriistade toimivuse kontroll
Eelarve jälgimine
Aruandlus
Võtame ette levinumad tehnilised probleemid, mis takistavad veebilehel otsingumootorites häid tulemusi saavutada.
Märksõnaanalüüs
Veebilehe kiiruse parandamine
Tehnilise korrasolu kontroll, robots.txt, 301, 404, SSL-sertifikaadid
Veebilehe metainfo korrastamine
Tekstide kohandamine
Pealkirjade hierarhia korrastamine
URL’ide korrastamine
Piltide optimeerimine
Keelekonflikide tuvastamine
Linkimise soovitused
Kutsume Google ämblikud veebilehele
Võtame ette levinumad tehnilised probleemid, mis takistavad e-poel otsingumootorites häid tulemusi saavutada.
Märksõnaanalüüs
Veebilehe kiiruse parandamine
Tehnilise korrasolu kontroll, robots.txt, 301, 404, SSL-sertifikaadid
Veebilehe metainfo korrastamine
Soovitused tekstide kohandamiseks
Pealkirjade hierarhia korrastamine
URL’ide korrastamine
Piltide optimeerimine
Keelekonflikide tuvastamine
Linkimise soovitused
Kutsume Google ämblikud veebilehele
Jooksev töö positsiooni hoidmiseks või parandamiseks.
Veebilehe kiiruse parandamine
Tehnilise korrasolu kontroll, robots.txt, 301, 404, SSL-sertifikaadid
Veebilehe metainfo korrastamine
URL’ide korrastamine
Piltide optimeerimine
Keelekonflikide tuvastamine
Kutsume Google ämblikud veebilehele
Klaviyo või Mailchimpi konto seadistamine ja veebilehega liidestamine.
Tarkvara liidestamine
Tervitusmeilid
Tavitused (Näiteks uuest WordPressi uuendusest)
Blogipostituste soovitused
Uute teenuste tutvustused
Tagasiside palumine
Klaviyo või Mailchimpi konto seadistamine ja e-poega liidestamine.
Tarkvara liidestamine
Tervitusmeilid
Hüljatud ostukorv
Ristmüügi soovitused
Soovikorvi meeldetuletus
Tagasiside palumine
Timmime kasutajate kaastatus ja eesmärkide täitumist läbi pideva analüüsi ja flow kohandamise.
Igakuise uudiskirja saatmine
Automaatsete flowde analüüs ja korrigeerimine
Sisude värskendamine