tehtud tööd

Insplay bränd

Insplay on nutikas mänguasjapood, kelle südameasjaks on uue põlvkonna tulevikuoskuste arendamine. Meie aitasime brändiuuendusega.

Turvu brändiga

2017 Disain
https://indiead.ee/wp-content/uploads/2023/12/insplay-brändiloome.png

Muutumine

Rekato oli tuntud mänguasjade maaletooja koos tugeva portfelliga kuhu kuulus nii Tactic lauamängud, Ravensburgeri pusled ja ka näiteks LEGO klotsid.

Sisuline muutus

Rekato sai alguse 94 aastal ja sellest ajast on maailm pailju muutunud. Rekato soov oli mitte lihtsalt muudatustega kaasas käia, vaid olla osa muutusest. Kitsam eesmärk oli saada harivate mänguasjade eestkõnelejaks Eestis. Selle tarbeks rikastati tootevalikut robootika ja inseneriteadusi õpetavate mängidega. Hakati looma harivat sisu ja toetama erialasündmusi. 

Rebränding

Kuigi Rekato bränd toimis hästi maaletoojana, ei olnud see laialdaselt tuntud tarbijate seas. Leiti, et uut suunda on lihtsam arendada brändiga, mis on juba eos jaetarbijat silmas pidades loodud.   

Brändi kese

Kui Volvo võib võtta kokku sõnaga turvalisus, siis Rekato sai võtta kokku sõnaga inspiratsioon. Inspiratsioon on tuumik, millele keskendume kõiksugu ettevõttega seotud materjale tootes.

Brändi nimi

Brändi nime osas osutus valik abstraktse nime kasuks, sest sooviti nime, millega puuduksid juba olemasolevad assotsiatsioonid ning, millega saaks Googles alustada tühjalt lehelt. Uueks nimeks sai Insplay.

Brändi sümbol

Sümboli leidmiseks kasutasime semantilisel diferentsiaalil põhinevast uuringut. Selgus, et kui inspiratsioon oleks hetk, siis toimuks see hetk looduses ja hetke tähistaks tuulehoog läbi juuste. Tuule sümboliseerimiskes valiti tuuleratta sümbol.

Brändi sümbol

Tuuleratas on on laialt levinud mänguasi ja pakub äratundmisrõõmu. Kui Insplay suudab assotsiatsiooni tuulerattaga piisavalt tugevaks ehitada, et see hakkaks ka vastupidiselt tööle – igast tuulerattast saab brändi reklaam.

Brändi stilistika

Stilistiliselt osutus valituks 80 stiilis värviliste kolmnurkade kasutamine. Erksad värvid mõjuvad nooruslikult ja aitavad suhestuda sihtrühmaga. Samuti muudab taoline muster lihtsamaks muude kujunduste loomise – alustades veebist ja lõpetades pakenditega. Kaheksakümnendad võiksid pakkuda ka nostalgiat tänastele lastevanematele ja  vanavanematele.

Tagasiside

Andres Sirel

Insplay

Indie AD tiim aitas meil luua Insplay visuaalse identiteedi. Nende lähenemine projektile oli algusest lõpuni läbimõeldud ja paindlik – mõtlesid aktiivselt lähteülesandele kaasa, aitasid sihtgrupi vajadusi ja turu olusid kaardistada, pakkusid loovaid ideid ning arvestasid ka meie soovidega. Kokkuvõttes oleme tulemuse ja koostööga väga rahul ning kaasasime Indie AD’d ka uutesse projektidesse.

Andres Sirel

Insplay

Indie AD tiim aitas meil luua Insplay visuaalse identiteedi. Nende lähenemine projektile oli algusest lõpuni läbimõeldud ja paindlik – mõtlesid aktiivselt lähteülesand …

Tagasiside

Indie AD tiim aitas meil luua Insplay visuaalse identiteedi. Nende lähenemine projektile oli algusest lõpuni läbimõeldud ja paindlik – mõtlesid aktiivselt lähteülesandele kaasa, aitasid sihtgrupi vajadusi ja turu olusid kaardistada, pakkusid loovaid ideid ning arvestasid ka meie soovidega. Kokkuvõttes oleme tulemuse ja koostööga väga rahul ning kaasasime Indie AD’d ka uutesse projektidesse.
Andres Sirel

Insplay

Kaarel Kõre

Võta ühendust

Tule meile külla ja räägi oma soovidest. Meile meeldib olla kaasatud varajasest etapist ja rääkida kaasa ka siis kui idee on alles koorumas. Loodetavasti leiame ühise keele ja saame üheskoos midagi ägedat luua.