tehtud tööd

Euroakadeemia kampaania

Aitasime luua Euroakadeemia vastuvõtukampaaniale loovlahenduse ja planeerida meediapinnad.

Tutvu kampaaniaga

2018 Disain Loovkirjutamine Meediaplaan
https://indiead.ee/wp-content/uploads/2024/02/Euroakadeemia-mockup-scaled.jpg

Teaduskondade ühendamine

Kampaania hõlmas välimeediat, sotsiaalmeediat ja uudisteportaale. Keskse ideena kasutasime värvilistest klotsidest kokkupandud Euroakadeemia logo. Kuna klotsid on mängulise õppe vorm, sobisid need hästi ka meie kampaaniasse. Andsime igale teaduskonnale oma värvi klotsi, et illustreerida ülikooli interdistsiplinaarset lähenemist.

esc_attr()

Koomiksid

Instagram oli vahetult enne meie kampaaniat avaldanud karusellfunktsiooni. See mõjus uudsena ja teadsime, et Instagrami algoritm annab uuele formaadile tavapärasest suurema leviku. Instagrami algoritm pakub ka täna uutele funktsioonidele suuremat levikut, et oma uusi funktsioone reklaamida. Kui ülejäänud kampaania oli loodud eesmärgiga jõuda noorteni ja nende vanemateni, siis sotsiaalmeedia jaoks tegime spetsiaalselt noortele suunatud kampaania. Kirjutasime iga eriala kohta ühe naljaka koomiksi, et saada positiivset tähelepanu. Kampaania sai väga palju tähelepanu ja internetis hakkasid levima remiksitud versioonid koomiksitest.

esc_attr()
esc_attr()
esc_attr()
esc_attr()
esc_attr()
esc_attr()
Kaarel Kõre

Võta ühendust

Tule meile külla ja räägi oma soovidest. Meile meeldib olla kaasatud varajasest etapist ja rääkida kaasa ka siis kui idee on alles koorumas. Loodetavasti leiame ühise keele ja saame üheskoos midagi ägedat luua.