tehtud tööd
Euroakadeemia kampaania
Aitasime luua Euroakadeemia vastuvõtukampaaniale loovlahenduse ja planeerida meediapinnad.
Teaduskondade ühendamine
Kampaania hõlmas välimeediat, sotsiaalmeediat ja uudisteportaale. Keskse ideena kasutasime värvilistest klotsidest kokkupandud Euroakadeemia logo. Kuna klotsid on mängulise õppe vorm, sobisid need hästi ka meie kampaaniasse. Andsime igale teaduskonnale oma värvi klotsi, et illustreerida ülikooli interdistsiplinaarset lähenemist.
Koomiksid
Instagram oli vahetult enne meie kampaaniat avaldanud karusellfunktsiooni. See mõjus uudsena ja teadsime, et Instagrami algoritm annab uuele formaadile tavapärasest suurema leviku. Instagrami algoritm pakub ka täna uutele funktsioonidele suuremat levikut, et oma uusi funktsioone reklaamida. Kui ülejäänud kampaania oli loodud eesmärgiga jõuda noorteni ja nende vanemateni, siis sotsiaalmeedia jaoks tegime spetsiaalselt noortele suunatud kampaania. Kirjutasime iga eriala kohta ühe naljaka koomiksi, et saada positiivset tähelepanu. Kampaania sai väga palju tähelepanu ja internetis hakkasid levima remiksitud versioonid koomiksitest.