tehtud tööd
Insplay bränd
Insplay on nutikas mänguasjapood, kelle südameasjaks on uue põlvkonna tulevikuoskuste arendamine. Meie aitasime brändiuuendusega.
Muutumine
Rekato oli tuntud mänguasjade maaletooja koos tugeva portfelliga kuhu kuulus nii Tactic lauamängud, Ravensburgeri pusled ja ka näiteks LEGO klotsid.
Sisuline muutus
Rekato sai alguse 94 aastal ja sellest ajast on maailm pailju muutunud. Rekato soov oli mitte lihtsalt muudatustega kaasas käia, vaid olla osa muutusest. Kitsam eesmärk oli saada harivate mänguasjade eestkõnelejaks Eestis. Selle tarbeks rikastati tootevalikut robootika ja inseneriteadusi õpetavate mängidega. Hakati looma harivat sisu ja toetama erialasündmusi.
Rebränding
Kuigi Rekato bränd toimis hästi maaletoojana, ei olnud see laialdaselt tuntud tarbijate seas. Leiti, et uut suunda on lihtsam arendada brändiga, mis on juba eos jaetarbijat silmas pidades loodud.
Brändi kese
Kui Volvo võib võtta kokku sõnaga turvalisus, siis Rekato sai võtta kokku sõnaga inspiratsioon. Inspiratsioon on tuumik, millele keskendume kõiksugu ettevõttega seotud materjale tootes.
Brändi nimi
Brändi nime osas osutus valik abstraktse nime kasuks, sest sooviti nime, millega puuduksid juba olemasolevad assotsiatsioonid ning, millega saaks Googles alustada tühjalt lehelt. Uueks nimeks sai Insplay.
Brändi sümbol
Sümboli leidmiseks kasutasime semantilisel diferentsiaalil põhinevast uuringut. Selgus, et kui inspiratsioon oleks hetk, siis toimuks see hetk looduses ja hetke tähistaks tuulehoog läbi juuste. Tuule sümboliseerimiskes valiti tuuleratta sümbol.
Brändi sümbol
Tuuleratas on on laialt levinud mänguasi ja pakub äratundmisrõõmu. Kui Insplay suudab assotsiatsiooni tuulerattaga piisavalt tugevaks ehitada, et see hakkaks ka vastupidiselt tööle – igast tuulerattast saab brändi reklaam.
Brändi stilistika
Stilistiliselt osutus valituks 80 stiilis värviliste kolmnurkade kasutamine. Erksad värvid mõjuvad nooruslikult ja aitavad suhestuda sihtrühmaga. Samuti muudab taoline muster lihtsamaks muude kujunduste loomise – alustades veebist ja lõpetades pakenditega. Kaheksakümnendad võiksid pakkuda ka nostalgiat tänastele lastevanematele ja vanavanematele.
Tagasiside
Andres Sirel
Insplay
Andres Sirel
Insplay